Mapa

Zde si můžeš prohlédnout mapu Ablionu a přečíst informace o jednotlivých lokacích.

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Ablion se rozkládá na dva hlavní ostrovy/kontinenty. Na větším ostrově se nachází celkem čtyři frakce: Eremirské Království, Adamatova Křídla, Elbonie a Azmar. Na menším ostrově se nachází poslední z frakcí, Ivom.


LOKACE

Dodatek: V Ablionu se nachází více měst, vesnic, farem, atd. Na mapě jsou vyznačeny pouze ty nejzajímavější a pravděpodobně pro příběh kritické lokace.


Eremirské Království

Chermik - Hlavní město tohoto království. Narozdíl od ostatních hlavních měst je Chermik relativně menší město. Ovšem svou tradiční architekturou, citem pro kulturu a čistotou patří mezi nejvyspělejší z nich. Skvostem tohoto města je Palác, místo odkud Melemuchové vládnou už po generace, a Ronasova Kuchyně, chrám boha Ronasa. Chermik se také může pyšnit svým přístavem, nejdůležitější místo pro zásobování celého města a také pro obchod. Přijít o tento přístav by mělo katastrofální následky pro život ve městě. Proto zabezpečení tohoto přístavu a Eremirského Průlivu bylo vždy prioritou číslo jedna.

Akademie - Jedná se o proslulou a jedinou Akademií určenou pouze pro Prachmistry. Teorie i praxe, Prachmistři v této Akademii mají vždy velký potenciál a uplatnění ve všech směrech.

Strážci Eremirského průlivu - Jak již název napovídá, jejich hlavním úkolem je střežit Eremirský průliv. Několik věží, postavené na malých ostrůvcích tvoří obranný systém. V případném nebezpečí dokážou napnout magický řetěz po celém vstupu do průlivu, tak aby žádná loď nemohla proplout. 

Ambasáda - Tato tradiční budova poblíž Chermiku sloužila po generace jako hlavní středisko pro veškeré diplomatické záležitosti. Ovšem, bylo rozšířeno o několik oborů. Diplomacie, soudy, důležité jednání. Jedná se o neutrální místo, kde prolití krve by bylo znakem neúcty.

Vila Melemuchů - Bohatě zdobené sídlo rodu Melemuchů. Samotná budova by velikostně dokázala zabrat značnou čtvrť v Chermiku. Sídlo je obohaceno o vinné sady, obrovské zahrady a farmy, kamenné zdi a dokonce osobní kasárny Královské Gardy. Do sídla se jen vzácně dostane někdo z veřejnosti. Pouze jestli patříte mezi tu nejbohatší a nejvlivnější šlechtu.

Vojenský tábor - Generál Hebeorn a jeho 1. Eremirská armáda patří mezi největší a nejjednotnější armády v celém Eremirském Království. Proto má tato armáda své vlastní místo. Obrovský tábor na severu Království. Armáda má tak lepší možnosti v mobilizaci, cvičení a zásobování.

Údolí Králů - Toto posvátné místo bylo vždy určeno pro pochování těch nejznámnějších panovníků, všem kteří se svými činny dokázali zapsat do historie. Panovníci ovšem nejsou jedinní pochovaní na tomto místě. Respektovaní generálové, Vyvolávači, výleční hrdinové nebo lékaři. Každý, kdo dokázal velké a nemožné.

Pohraničí - Malé městečko, které leží těsně před hranicí se samotným Azmarem. Oblíbené místo jak řadových vojáků, tak i vyšších důstojníků. Místo obchodů a častých potyček.

Čistírna - Místečko v lese za Vojenským Táborem. Název Čistírna tomuto lesu s řekou dalo kdysi pár vojáků, od té doby se tento název ujal. Každý voják musí mít přeci čistou uniformu, znamení disciplíny a morálky.


Azmar

Bram - Hlavní město Azmarské říše. Město je obkrouženo obrovskými hradbami a je zpřístupněn pouze z jedné strany. Masivní magická vstupní brána nikdy žádnému nepříteli nepodlehla. Město na první pohled působí obyčejně. Je rozděleno na více čtvrtí, podle společenských tříd. Nejluxusnější čtvrtě plné šlechticů a zbohatlíků mají své vlastní místěčko na vyvíšené části Bramu. Z něj shlíží na špinavé chudincké čtvrtě plné nepokojů a zločinu. Toto město má největší populaci ze všech hlavních měst v Ablionu. Také díky své lokalitě mezi lesem a horami, působí Bram jako nedobitná pevnost.

Aherův j - Les kousek od hlavního města. Tento les je známý svou majestátností, rostou tam jak listnaté, tak i jehličnaté stromy abnormálních rozměrů s porovnáním kdekoliv jinde v Ablionu. Tyto stromy jsou nahuštěny blízko u sebe, tak že díky tomu a velikosti stromů tam jen zřídka proniká sluneční světlo. Díky tomuto prvku byl les s řekou zasvěcen bohu a patronu Azmaru, Aherovi, bohovi se dvěma tvářemi, uprostřed lesa mu byla postavena svatině. Jedinci i celé armády se v tomto hustém lese s těžkým terénem bez průvodce mohou lehce ztratit.

Horská stráž - Velká, ale vcelku zaostalá pevnost u vstupu do Zapomenutých hor. Tato stráž je složena ze žoldnéřů, dezertérů a nebo jiných zločinců, kteří dostali milost před šibenicí nebo gilotinou. Slouží jako strážci před potenciálním nebezpečím ze Zapomenutých hor nebo jako strážci severních cest.

Rudý Roucho - Na první pohled malá pevnost na samotném ostrůvku, které má několik sítí podzemních chodeb a cel. Tato pevnost je plná bolesti a utrpení. Odvádí se tam zločinci, Vyvolávačí nebo váleční zajatci, kteří by mohli držet důležité informace nebo jim byl udělen trest horší než smrt. Název Rudý Roucho získal po stejnojmenném mučícím nástroji, který se tam hrdě používá.

Zlatá luka - Rozsáhlá farma, která poskytuje jídlo snad celému Azmaru. Stejně jako v celé říši, i zde vládne tvrdá ruka. Na polích, ve vilách i všude jinde na farmě se na veškeré práce využívaná otrocká síla.

Krysí Nora - Na první pohled opuštěné, staré a poničené město plné zřícenin na samotě na severu říše. Potřebujete zmizet před spravedlností? Nebo hledáte někoho na špinavou práci? Zde se najde veškerá spodina. Pašeráci, otrokáři, vrazi a lamači. To je hlavní populace tohoto města. Adamat Vás ochraňuj jestli jen do tohoto města zavítáte.

Keld - Městečko, které je známé pro svou aukční síň a trhy. Jedná se ovšem o obchod s lidmi.

Tiché vody - Dlouhá řeka v lese, která je známá tím, že tok vody nevydává žádný hluk. I v celém lese zde vládne hluboké ticho. Zvířata zde uvidíte pouze vzácně. Nikdo neví proč je tomu tak.

Tábořiště - Malý tábor v lese u Tichých vod, údajně se jedná o tábor lovců. Lovců odměn a průzkumníků.

Zátoka - Malý přístav se skladem, slouží pro různý převoz zásob po moři.

Malá Tvrz - Šlechtické město se svou vlastní tvrzí. Původně ve vlastnictví Elbonie. Ovšem po dohodě a výhrůžkách se toto město vrátilo zpět do své původní vlasti.



Elbonie

Mendent - Hlavní město Elbonie patří mezi industriálně nejvíc rozšířená města v Ablionu. Zaprášené a tmavé ulice Vás budou doprovázet dnem i nocí. Také se jedná o největší město vůbec. To ovšem díky industriálním čtvtím. Samotná populace není nijak velká, jedná se spíše o dělníky a jejich rodiny. Také zde můžete najít největší alchymistickou laboratoř v Ablionu.

Stoka - Malé přístavní město. Město je postavené na úpatí kopce, takže veškerá špína z ulic stéká přímo do přístavu. Hlavní přístav v Elbonii, větší než samotné město.

Bílé jezero - Rozsáhlé jezerů na sever od hlavního města. O jezeru se říká, že je to nejhezčí místo v Elbonii, ba možná v celém Ablionu. Jezírko má po obvodu písčité až práškovité břehy bílé barvy s bílými oblázky. Uprostřed jezera se tyčí na malém ostrůvku velká bílá věž, na jejichž vrcholu bydlí starý kněží. Jedná se o posvátné místo.

Zoditův Trůn - Obrovské a temné pohřebiště. Několik desítek let se tam ovšem už nikdo nepohřbívá. Hroby chátrají, stromy umírají a zdi opadávají. Jedna budova je však vyjímkou. Chrám na konci dlouhé cesty. Černé cihly, šedivá střecha, lampy zapálené dnem i nocí. Tento chrám patří bohu posmrtného života, Zoditovi.

Rozcestí - Malá vesnička na křižovačce, jedna z mála vesnic v Elbonii, která zůstala industriálně nepolíbena.

Močály - Tyto močály zabírají nemalou část západní části Elbonie. Močály doprovází břehy široké řeky Stezka. Průchod skrz močály se nedoporučuje, ale někdy není na výběr. Obejít tyto močály by mohlo být i na několik dní.

Stezka - Bažinatá a široká řeka na západě Elbonie. Slouží jako přírodní obrana Elbonie. Skrze močály by s armádou šel snad jen šílený jedinec.

Černý Kůň - Malá hospoda na kraji Močálů. Zde můžete narazit na průvodce. Ovšem tato malá hospoda skrývá a jiná tajemství.

Nekonečno - Díra abnormálních rozměrů. Původně na tomto místě stála Elbonská Alchymistická Laboratoř, ovšem po prvních experimentech se zakázanou alchymií a nepozornosti tato laboratoř vybouchla, zanechala tím pouze díru v zemi. Na samotné dno není z vrchu vidět, oficiálně se tento jev používá k odhazování mrtvol nebo jako jednoduchý popravčí nástroj.

Dílna - Původně tato budova sloužila jako sklad a dílna pro veškeré alchymistické potřeby. Ovšem po výbuchu první laboratoře, se z této budovy stala nová laboratoř.

Černá Hora - Ví se pouze to, že Elbonie údajně v této hoře těží suroviny potřebné pro vytváření mutační alchymie.

Pohřebiště Flotil - Jak název říká, zde našlo konec již několik lodí, ba i celé flotily. Pouze malé obchodní lodě nebo někdo s dostatečně zkušeným a šíleným admirálem dokáže najít cestu skrz kamenné skály a víry, které se v těchto vodách nachází.


Adamatova Křídla

Velitelství - Samotné srdce Adamatových Křídel, odtud se řídí chod celého tohoto armádního kolosu. Rozsáhlý tábor s klasickým armádním opevněním. Trojité zdi, zákopy a předsunuté tábory. "Město" plné vojáků a disciplíny.

Pran - Město s jedinou větší hospodou široko daleko na území Adamatovách Křídel. Ostatní byly zrušena na rozkaz Adamatovách Křídel. Jako prevence před potížemi mezi vojáky.

Měsíční Svit - Bílá tvrz na západní pobřeží, jedná se o obrovskou nedobitnou pevnost. Název dostal podle barvy, měsíční světlo se na bílých cihlách krásně odráží.

Tábory - Jedná se o předsunuté vojenské tábory. Slouží jako první obranná linie před jakýmkoliv druhem nebezpečí. Celkem jsou tři. Severní, největší z nich, leží mezi hranicemi s Eremirským Královstvím a Elbonií. Západní, který hlídá západní bok Adamatových Křídel. Poslední a nejdůležitější tábor pro Adamatova Křídla je Východní tábor, ten leží z části v Močálech těsně u hranic s Elbonií. Zde má každý voják nepříjemný život, každý den dostává morálka zabrat, a převelení do tohoto tábora je skoro za trest.


Ivom

Quin - Na první pohled toto hlavní město působí monumentálně, jedná se ovšem především o trhy, obchody a hlavně o sídla všech odborů. Samotná populace a četnost obytných čtvrtí je vcelku malá. Především zde najdeme obchodníky, diplomaty nebo běžný lid z ostaních frakcí. Ať už je jejich návštěva jakákoliv. První vkročení do Quinu Vám vezme dech, široké zaplněné a bohatě zdobené ulice, nízké dvoupatrové budovy, kamenné čisté silnice, kanalizace, nasázené tropické stromy. Zde teprve poznáte, jaké bohatsví Ivom vlastně má.

Ústředna Odborů - Okrsek kousek za hlavním městem. Zde najdeme veškerá střediska odborů, ovšem, nejedná se o hlavní sídla jednotlivých odborů. Spíše se jedná o malé kanceláře. Toto místo je velice četně hlídané, pravidelné obchůzky stráží, skrytí Vyvolávači nebo speciální Obdaření. Jakákoliv nehoda v této čtvrti by mohlo znamenat zkázu pro všechny odbory, ba i pro ekonomii Ivomu.

Zlatý Úřad - Jedná se o Ivomský soud určený pro záležitosti čistě mezi odbory. Veškeré podvody v papírování, korupce, apod. se řeší přes nejvyšší soud. Název Zlatý Úřad není pouhou nadsázkou, budova je postavena z cihel, které v sobě mají malé množství zlatého prášku.

Šestka - Oficiálně je to Vinařský Klub o šesti mocných členech. Ale co se děje za dveřmi tohoto tzv. klubu, nikdo neví.

Pomník Rybárů - Monument vysoký 100 metrů, postaven z jednoho kusu mramoru. Zdoben zlatem a stříbrem. Do tří stěn je vytesán příbeh o třech původních zakladatelých Ivomu. Kolem se tyčí nadherně udržované zahrady s listnatými stromy v podzimních barvách. Oblíbené místo pro obchodní schůzky nebo jako destinace turistů.

Spolek - Podobně jako klub Šesta, je Spolek také klub. Ovšem zde se schází hlavy Odborů a jejich nejvyšší představitelé. Místo různých večírků a oslav.

Mincovna - Dílna, ve které se razí Albionské mince.

Kasárny - Vojenské kasárny hned vedle Mincovny. Slouží jako celodenní stráž této dílny.

Karavana - Takhle je nazývána obchodní cesta. Přísně střežená cesta, jelikož po této cestě se posílají razené mince přímo do hlavního přístavu ve Quinu. Na tuto cestu se dostanete pouze se svolením od Zlatého Úřadu. Jinak je tato cesta veřejnosti uzavřena.

Monopolit - Tohle město připomíná jednu obrovskou tržnici. Obchodníci, směnárny, hotely, banky. Na každém kroku něco. Skvostem tohoto města je ovšem přístav, Svou velikostí by dokázal zabrat nemalou část Chermiku, hlavní město Eremirského Království.

Nuxwar - Městěčko s náboženskou tradicí. Několik desítek kostelů a kapliček. Příjemná a mírumilovná atmosféra na každém kroku.

Hew - Město s nočním životem, hospody, kluby a herny. Další oblíbené místečko pro turisty a bohaté jedince.

Štíty - Tím, že je Ivom nejbohatší zemí v Ablionu se musí na ostrově dodržovat různá zabezpečení. Štíty jsou jednou z nich. Chrání pobřeží ostrova před různámi nájezdy, jak pirátů tak i zlodějů.


Neutrální území

Rudý dráp - Nejsevernější ostrov v Ablionu. Silně hornatý, zasněžený a neprozkoumaný ostrov. Název dostal po skále, která svým tvarem a zbarvením na špici připomíná rudý dráp.

Zapomenuté hory - Podobně jako ostrov Rudý Dráp, jsou i tyto hory silně zasněžené a nepřístupné. Uprostřed těchto hor se nachází dutá hora. Do této oblasti bylo posláno již několik expedicí, ovšem nikdy s dobrým koncem. Nikdo neví co tyhle hory skrávají za nebezpečí. Příběhy ovšem praví o proroctví. Je-li Ablion na pokraji zkázy, tak z těchto hor povstane samotný bůh Adamat a ten přinese Ablionu zpět svou rovnováhu.

Opuštěné ostrovy - Jedná se o území mnoha barbarských nebo pirátských kmenů.

Popravčí - Sem Zlatý Soud posílá provinilé odboráře. Jedná se o prostý trest. Je zbaven veškerého majetku a práv. Tím, že je poslán na tento pustý ostrov mezi další provinilce. Zda-li přežijí nebo ne, to je pouze na nich.

Zlatý Ráj - Zde se těží potřebné zlato a jiné drahé materiály pro potřebnou výrobu mincí. Po domluvě několika Hlav Odborů před mnoha lety je tato řást ostrova zachována jako neutrální půda.

Důlní společnost - Obrovská společnost plná tvrdě pracujících dělníků. Stejně jako Zlatý Ráj, je i tato společnost svým vlastním pánem, a nespadá pod žádný z Odborů.

Kamenná brána - Masivní, několika desítek metrů vysoká a několik desítek kilometrů dlouhá kamenná brána. Ta je obohacena o několik obrovských věží, které slouží jako jednotlivé patrové kasárny. Slouží jako ochrana Důlní Společnosti.

Zde se můžeš podívat na rozlohu jednotlivých frakcích.

Ablion - Role-play svět
Všechna práva vyhrazena 2018
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky